Saturday, August 23, 2014

FRINGE JACKET

FRINGE JACKET… Hi guys, how are you? Today I feel so happy because I finally found black fringe jacket which I was looking for since 2012. Two years ago I was flying back home from LA and in the TV I first saw Lana Del Rey video- Born To Die ( Lana in this video has such a beautiful white fringe jacket). From that moment I've started to look for Lana's jacket and now I found it in ZARA. Do you like it? 


















jacket: ZARA
top: River Island 
jeans: ZARA
bag: Abro

13 comments:

  1. Your outfit as a whole is gorgeous! xx

    ReplyDelete
  2. wspaniały żakiet!
    w ogóle cały look mi się bardzo podoba - w końcu to tak lubiana przeze mnie stylistyka boho :)!

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajny ten żakiet, całość bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. Jakbym Cie zobaczyła tak na ulicy na bank bym się za Tobą obejrzała:P (oczywiście w pozytywnym sensie!) Podziwiam za goły brzuch:P ja jakoś nie mam odwagi :P

    ReplyDelete
  5. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2900 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    ReplyDelete
  6. Pięknie <3 Nie jestem za frędzlami ale fajnie, że znalazłaś wymarzoną kurtkę ;)
    http://fringiela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Beautiful!!!! I followed you on GFC and would love it if you would follow me back! Stay in touch! Your hair is beautiful!!!!
    xx
    Annie
    www.the-lostangeles.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Stylizacja genialne! I te włosy! <3

    Rodzice też mówią, że jestem artystka, ale raczej w innym tego słowa znaczeniu! :D Dziękuję bardzo ;)

    ReplyDelete
  9. Super wyglądasz ;) i dziękuję za komentarz :)

    ReplyDelete